ja!

- mamma, har du någon stor resväska? frågade bella mig
- nehedu, packa i ica-kassar, de brukar jag göra.

jag hörde att hon smällde i några skåp och gick sedan in i sitt rum. jag följde efter och såg kartonger och ica-kassar. på hennes sängkant satt den mystiske mannen.
han log mot mig och ja log tillbaka med mitt sexigaste leende. (kanske kunde jag också få till det ikväll?)
så var icke fallet. Mannen hette Jasif och kom från ett land i mellanöster.

- mamma vi ska gifta oss, och jag ska flytta med hem till han.
- jaha, grattis. kom ihåg att skicka lite bilder från sermonin. Jag ska gå o handla, behöver du verkligen alla ica-kassar?

Kommentarer
Postat av: theking

cermonin *

2008-10-24 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0